BLOG

LAATSTE INLICHTINGEN

GLOBEXIT INTERNATIONAL OPS NETWORK

Banner

Het GLOBEXIT concept staat voor de grootste paradigmeshift in bewustzijn, bekend in de menselijke geschiedenis. Generaties na generaties zijn bedrogen over de plaats waar we geboren zijn, waar we leven en blijven opstaan. Geïnspireerd door platte aardverwante video's, begon ik #flatearth memes en vector designs te maken, beschikbaar als gratis downloads op Gumroad voor degenen die hun eigen Flat Earth Store willen creëren. De volgende stap was om te denken aan een oplossing die de waarheid efficiënter zou kunnen maken dan mijn Facebook-profiel.

Waarde wordt bepaald door de universele waarheid. Alles komt uit het centrum, uit. Waar je ook bent in het heelal, ben je in het midden van het heelal. Aan de onderzijde van elk konijn gaat een spiegel. Globexit is een multinationale inspanning die de waarheid viert. Welkom. Je bent hier om een reden. Houd in gedachten en geest één van deze gouden regels van deze Gemeenschap: Geen angst op platte aarde. #GLOBEXIT

Waarheid en gezond verstand claimen hun eigen plaats in ieders bewustzijn. Daarom lijden de meeste mensen aan cognitieve dissonantie. Wetenschappelijkheid en valse feiten die worden voorgesteld als werkelijkheid gaan 100% tegen onze eigen zintuigen, waardoor allerlei interna tegenstellingen ontstaan. Mensen overal ervaren deze aandoening, die meestal wordt veroorzaakt door de voorspellende programmering van MSM. Mijn reactie is dat ik heb besloten om dit NETWORK te maken, met websites met zorgvuldig geselecteerde inhoud voor meerdere landen.

Lang verhaal kort: Ik heb erin geslaagd om domeinen te registreren voor de volgende landen. Het is 5 maanden geleden dat ik aan al deze websites begon te werken, die online zal zijn en op 10.10.2017 loopt. Ik zorg voor enkele laatste details over degenen die niet in het Engels worden gepresenteerd. Het netwerk is aanwezig in: Italy, Germany, Spain, Romania, Netherlands, Belgium, United Kingdom, Czech Republic, Poland, Switzerland, Greece, Hungary, Denmark, France, Japan, Peru, Montenegro, Sweden, Canada, the EU domain (for other EU countries), the TV domain (24/7 Live Stream).

Technische en financiële ondersteuning eisen: 1 x Canon 5d mark iv + accessoires (gebruikt voor live streams en plat aarde gerelateerd video materiaal) 1 x Vernieuwd NLE Workstation (videobewerking doeleinden) 580 Euro / jaar voor alle domeinen verlengplannen (inclusief garanties voor sommige landregistratie) 1000 Euro / jaar hosting op exclusieve server + 24/7 hulpdiensten 159 Euro / jaar het SSL Certificaat. Het netwerk stimuleert inhoudsopbouwers over de hele wereld, zodat elke donatie boven het doel van deze campagne zal worden gebruikt om iemand op Fiverr of andere soortgelijke platforms te betalen, die de inhoudsstroom van het netwerk ondersteunt in hun eigen taal.

Mijn bijdrage: 1. Mijn volledige tijd gewijd aan het #GLOBEXIT concept en betekenis brengen in het bewustzijn van zoveel medemensen als ik kan; 2. Mijn 15 jaar ervaring als producent, video-editor en merk ontwikkelende ondernemer; 3. Al mijn materiële middelen en kennis in sommige domeinen Ik kijk er naar uit om met u te delen, zoals geweldige studies en ervaringen met betrekking tot water, O.R.M.E., Controlled Remote Viewing en andere onderwerpen. Alle gegevens die mijn observaties in verschillende gebieden van deze werkelijkheid dat wordt onthuld in de voorkant van onze eigen ogen is bedoeld om #FEPE (Flat Earth People Everywhere) en zo veel mogelijk helpen om te bereiken wat we COGNITIVE HARMONY noemen.

Hier is de link voor deze lopende campagne: GLOBEXIT INTERNATIONAL OPS NETWORK. Elk aandeel telt. Heel erg bedankt voor je steun. Voor andere details, neem dan contact met mij op: globexitro@gmail.com